Nőtt a bizalom, javult a tájékozottság
2018.01.13, Szombat
Javult a fogyasztóvédelmi tájékozottság és kissé erősödött a kereskedők iránti bizalom a korábbi negyedévekhez képest a tavaly év végére – derül ki a Fogyasztóvédelmi Index aktuális értékeiből. Az adatok szerint látványosan csökkent a cipőkkel és a ruházati termékekkel, illetve a telefonszolgáltatással szembeni kifogások aránya, az internet szolgáltatásra ugyanakkor a korábbinál többen jeleztek panaszt. A 800 fős reprezentatív mintán végrehajtott felmérésen alapuló, negyedévente közzétett Fogyasztóvédelmi Index alapján a válaszadók 22 százaléka valamilyen termékkel, 16 százaléka pedig valamilyen szolgáltatással szemben fogalmazott meg kifogást. Ezen felül a fogyasztói tájékozottság szintje is javult az év utolsó hónapjaiban. Ennek mérésére az egyik leginkább alkalmas mutatószám a szavatossági idő megfelelő ismerete volt.
Hozzászólás: