2030-ra mesterséges intelligencia segítségével bankolhatunk
2017.03.15, Szerda
2030-ra mesterséges intelligencia segítségével bankolhatunk a K&H Bank szerint. Míg kezdetben számítógép és bankfiókok segítségével kezelték a pénzügyeket, mára a hangsúly az okostelefonok felé terelődik. A pénzintézet közleményében kifejti: 2030-ra például akár már a mesterséges intelligencia is bekapcsolódhat a bankolásba, az ügyfelek egy virtuális asszisztenst kérdezhetnek majd számlájukról vagy a bank szolgáltatásairól, termékeiről. Az okostelefon-használók aránya Magyarországon 60 százalék körül van, 2016-ra elérte a lengyel szintet. Ennek köszönhetően pedig egyre többen szeretnék majd pénzügyeiket mobilon intézni. A K&H 2016-ban megújított mobilbankját az év végéig például már több mint 58 ezren használták aktívan.
Hozzászólás: